Today sempat pegi online chatting. Kalau dah masuk IRC tu maksud nyer, horny lah!
My darling is so so far away, takkan lah kite nak buat c2c kan? So I carik lah yang dekat. Carik punye carik, dapat lah jugak. I had 3 choices. All 3 so eager wanted to meet me, especially the guy whom I finally picked to come over.
He was 1 hour late, thanks to the traffic jam. He said. So he came, he was okay-okay looking. Susah susah mak sikat rambut, pasang perfume. Hanj! Well he insist to watch some porn to get the mood going, but I was not. But I had too since dia pun nak sangat. We watched. I didn't know what to do, but just put my hands on his crotch.
After 10 minutes, I think, he suggested to get a VCD from his car. One of it was a personal collection of his. I pun semangat. So he went lah while I just get ready the lub and condom. Tunggu punye tunggu, dah 15 minit, eh... takkan lah lama gitu. Rupe rupenye he left me for good! Bodoh! Terpaksa lah pompuan jalang ni buat sendirian berhad! Penat2 invest the whole hour, tak dapat2!
Bodoh betul laki bottom tu!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

2 comments:
my symphty to u man!! apasalah mamat tu.. wasting time jer...
ye lah! i thot i was cute enough.. maybe bcoz..i was too pretty boy kot. dia jenis abg2 btm! u know lah kan... hehe... its ok lah. i pun tak nak buat ape2 ngan dia.
Post a Comment